Գուստավ Կլիմտի հայտնի նկարների ոգեշնչման աղբյուրը. Ավստրիայի ոսկե ժամանակաշրջանի ծագումը (Photo)


21:30 , 16 հունվար, 2020

Գուստավ Կլիմտը ավստրիական մոդեռնի առաջատարն է: Նա առաջին հերթին հայտնի է իր «Համբույր» և «Ոսկե Ադել» նկարներով: Հայտնի երկու նկարներն էլ ոսկե դարին են պատկանում: Այն հենց այնպես չի առաջացել:

Ասոցացիայի խաղ

Ոսկե ժամանակաշրջանին պատկանում են այն նկարները, որոնք ոսկե զարդարանք ունեն: Մինչ Կլիմտի ստեղծագործությունները այսպիսի բան չի եղել: Ինչի՞ են նման այդ նկարները, ինչ ասոցացիաներ են արթնացնում: Թանկարժեք զարդեր, մեծ կայսրություններ, նախաքրիստոնեական խճանկարներ, ուղղափառ սրբապատկերներ: Սրանք մեծ ազդեցություն են ունեցել Կլիմտի նկարների վրա:

Картинки по запросу густав климт

Մանկություն

Բոլորս էլ ինչ-որ ժամանակ մանուկ եղել ենք, Կլիմտն էլ բացառություն չէր: Նրա հայրը՝ Էռնեստ Կլիմտը, ոսկերիչ է եղել, իսկ Կլիմտն էլ իր կրտսեր եղբոր հետ մանկուց օգնել է հորը: Ընտանիքն աղքատ էր. Գուստավը որոշ ժամանակ դպրոց չէր հաճախում, քանի որ միջոցներ չունեին:

Картинки по запросу афина паллада климт

Հիմա պատկերացրեք մի տղայի, ով նեղլիկ սենյակում ապրում էր ընտանիքի հետ, որը բաղկացած էր 6 քույր ու եղբայրներից: Հոր արհեստանոցում լիքը ոսկի կար, բայց ընտանիքն իրեն ոչինչ չէր կարող թույլ տալ: Տղան զգում էր, որ ձեռքի աշխատանքով ամեն ինչի կարող է հասնել:

Թագավորություն

Կլիմտի ընտանիքի եկամտի աղբյուրը ոսկի զարդերը չեն եղել, այլ շինարարությունը. Գուստավի ծննդից 5 տարի առաջ Ֆրանց-Յոսիֆը հրամայել էր քանդել Վիեննայի պատը, իսկ Գուստավի ծնունդից 5 տարի անց թագավորը հռչակեց Ավստրո-հունգարական կայսրության ստեղծումը:

Ոսկին հզոր տերության բարգավաճման, շքեղության և կայուն տնտեսական աճի խորհրդանիշ էր: Ոսկին, այնուամենայնիվ, խորհրդանշում էր նրանց, ովքեր կայսրությունից արագ զարգացող կապիտալ էին տեղափոխում ամբողջ կայսրությունից: Եթե ինչ-որ մեկը չէր կարող իրեն թույլ տալ ոսկի, ապա դրանք շինարարության ընթացքում օգտագործում էին ոսկեզօծելու համար:


Սա բացատրում է ոչ միայն ոսկե ժամանակաշրջանի հայտնվելը, այլև ավստրիացիների քնքուշ սերը: 1930-ական թվականներին Կլիմտի նկարները գտնվում էին երկրի գլխավոր պատկերասրահում` Բելվեդերում:

Սրբապատկերներ և խճանկարներ

Խոսեցինք երկրայինի մասին, անցնենք երկնայինին: 1903 թվականին Գուստավը ուղևորվեց Իտալիա ճանապարհորդության: Ռավեննայում նրան հիացրին Սան-Վիտալիի խճանկարները, ինչի մասին էլ գրեց իր ընկերուհուն՝ Էմիլիիի Ֆլյոգեին: Իրենց գեղեցկությունը միայն կարող են համեմատել Սուրբ Սոֆիայի տաճարի հետ: 

Իտալական ճանապարհորդությունից հետո փոխեց իր ոճը և մտավ ոսկե ժամանակաշրջան: Այս նկարները թանկարժեք խճանկարների նման են, դրանք նման են զարդերի լավագույն աշխատանքին, իսկ սրբապատկերները այնպես են դրված ոսկե շրջանակների մեջ, որպեսզի միայն ձեռքերն ու դեմքը տեսանելի լինեն:

Այդ ասոցացիան պատահականություն չէ: Բանը միայն այն չէ, որ վաղ քրիստոնեական արվեստը Կլիմտին մղեց ոսկե դար: Փաստն այն է, որ նա բարձրացնում և հոգևորացնում է այն փաստը, որ մարդկանց մեծամասնության համար այն չափազանց հեռու է սրբությունից։ Տղամարդու և կնոջ հարաբերությունները, զգայականությունը, գեղեցկությունը... Կլիմտը զարդարում է այդ պատկերները թանկարժեք քարերով և բարձրացնում պատկերածի կարգավիճակը: