22:10 , 16 հունվար, 2019
Aysor.am-ը գրում է.
Facebook-ն իր հարթակում խստացնում է քաղաքական գովազդի կանոնները այն երկրներում, որտեղ 2019 թվականին կարևոր ընտրություններ կլինեն, մասնավորապես, Հնդկաստանում, Նիգերիայում և Ուկրաինայում: Խստացումը կվերաբերի նաև ԵՄ-ին, հայտնում է Reuters-ը:
Հաղորդվում է, որ ընկերությունը նման քայլի է գնում` ընտրական գործընթացին միջամտելուն հակազդելու համար: Համաձայն ընկերության Գլոբալ քաղաքականության և լուսաբանման տնօրեն Քեթի Հարբատի խոսքերով, Նիգերիայում, սկսած չորեքշաբթի օրվանից, միայն երկրում տեղակայված գովազդատուները կարող են փետրվարի 16-ին կայանալիք նախագահական ընտրությունների համար սոցիալական ցանցում գովազդ տեղադրել: Նման պրակտիկան կսկսի գործել փետրվարին Ուկրաինայում, որի քաղաքացիները մարտի 31-ին նախագահ պիտի ընտրեն:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ