13:46 , 14 մարտ, 2017
Newmag.am-ը գրում է.
Նկարը կյանքի ակնթարթի պահն է, որը կարող է պատմել այն, ինչ չի պատմի մարդը։ Նա կարող է շատ բան հասկանալ ինքն իր մասին։ Առանց պատճառի չեն ասում․ «Կողքից երևում է»։
Եկեք նկարը պատկերացնեք որպես այսբերգ։ Ջրի երեսին միայն դրա գագաթն է, որը մեզ փորձում է ներկայացնելգիտակցաբար՝ մեծամասամբ հաջողությունը, երջանկությունը, գերազանցությունը․․․ Սակայն այսբերգի մեծ մասը ջրիտակ է, նույնիսկ եթե նկարը բեմադրված է, մենք ամեն դեպքում կարող ենք տեսնել իրերի իսկական դասավորվածությունը։Հոլիվուդյան ժպիտի տակ թաքնված է ագրեսիան, աչքերում թախիծ կա․․․Հատկապես տեղեկատվական են պատահականարված նկարները, որոնք ունակ են գաղտնիքներ բացահայտել։
Ուշադրություն դարձրեք հետևյալ բաժիններին․
Երևի լսած կլինեք «հարաբերությունների տարածք»-ի՝ դիստանցիայի մասին, որի մեջ մենք մեզ թույլ ենք տալիս։ Որքանմտերիմ է մեզ մարդը, որքան մեծ է վստահությունը, այնքան քիչ տարածություն կա։ Այնպես որ հոգեբանականմտերմության և զուգընկերների միջև եղած տարածությունը փոխկապակցված են։ Նկարներում հեռավորությունըարտացոլում է հոգեբանական մտերմության և վստահության աստիճանը։
Մարմնական շփումը զուգընկերների միմյանց հադնեպ վստահության մասին է (մենք թույլ ենք տալիս դիպչել մեր մարմնինմիայն նրանց, ովքեր մեզ համար վստանգավոր չեն)։ Ինչպես նաև սեքսուալ ձգողության աստիճանի մասին։ Կիրքը շատդժվար է կեղծել․ նրա մասին կարելի է ստել բառերով, բայց մարմինը չի խաբի։ Սեքսուալ հետաքրքրություն ներկայացնողառարկային ցանկանում ենք մաքսիմալ մարմնական շփում, մարմինն ասես միմյանց ձգում է, զուգընկերներըհնարավորթյան դեպքում փորձում են դիպչել իրար, գրկախառնվել․․․
Իսկական սերը փոխադարձ է, իրականությունն այսպես է, որ հարաբերություններում կարող է հետաքրքված լինեն միայնմեկը, իսկ երկրորդը միայն արձագանքում է օտար ազդակին իր հանդեպ վերաբերմունքին, «թույլ է տալիս սիրել իրեն», ինչպես ասվում է։ Հարաբերությունների այդպիսի տեսակը խոսում է առաջին զուգընկերոջ ցածր գնահատականի մասին, իսկ երկրորդի՝ նարցիսիզմի:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ