«Նոր Զովք»-ի տնօրենը ներողություն է խնդրում հաճախորդներից


18:56 , 28 նոյեմբեր, 2016

Panorama.am-ը գրում է.

«Նոր Զովք» սուպերմարկետների ցանցի տնօրեն Գևորգ Արամյանն արձագանքել է Panorama.am-ի՝  «Ինչպես են «Զովք» միս մատակարարում» հրապարակմանը:

«Մսամթերքի մատակարարների հետ խնդիրն արդեն նկատել ենք ու այդ հարցով հիմա զբաղվում ենք։ Չնայած մատակարարների գործունեության համար մենք ուղղակի պատասխանատվություն չենք կրում, բայց քանի որ այդ մսամթերքը հասնում է մեր հաճախորդին, ապա մենք պատասխանատվությունը վերցնում ենք մեզ վրա ու չափորոշիչներ ենք պարտադրելու բոլոր մատակարարներին։

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ