19:32 , 28 նոյեմբեր, 2015
Life.panorama.am-ը գրում է.
Աշխատանքային ժամերն արդյունավետ օգտագործելու և ժամանցի համար ժամանակ ունենալու նպատակով կարևոր է ամեն ինչ ճիշտ պլանավորել և հնարավորինս լրջությամբ աշխատել։
Կարևորագույն պայմանն օրվա սկզբում անելիքները սահմանելն ու դասակարգելն է՝ ըստ կարևորության և հերթականության։
Հարկավոր է պահպանել կարգուկանոնը աշխատավայրում։ Ամեն առավոտ սկսեք Ձեր գրասեղանը դասավորելուց։
Առաջինն արեք ամենաբարդ գործերը։
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ