21:46 , 10 նոյեմբեր, 2015Panorama.am-ը գրում է.
SimpleReach վերլուծական կենտրոնի տվյալներով, Facebook-ից խոշորագույն ԶԼՄ-ներ «արտագաղթող» օգտատերերի քանակը նվազել է. 2015 թվականի հունվարից հոկտեմբեր այդ քանակը կրճատվել է 32 տոկոսով: 10 խոշոր ԶԼՄ-ների թրաֆիկը նվազել է 42.7 տոկոսով:
SimilarWeb-ը նույնանման հետազոտություն է կատարել ու պարզել, որ Facebook-ից խոշորագույն 50 լրատվամիջոցներ հաճախելիությունը զգալիորեն նվազել է հունվարից հոկտեմբեր ընկած ժամանակահատվածում:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ