Հարց իրավաբանին. ինչպիսի՞ն պետք է լինի գովազդը


20:30 , 5 նոյեմբեր, 2015

ՀԱՐՑ

Ինչպիսին պետք է լինի գովազդը:

ՊԱՏԱՍԽԱՆ

Գովազդը պետք է լինի օրինական, հավաստի և պատշաճ, իսկ գովազդի լեզուն՝ գրական հայերեն։

Գովազդի շարադրանքը պետք է ապահովի գրական հայերենի անաղարտությունը, պահպանի ամրագրված լեզվական կանոնները։ Ավելին, Հայաստանում միայն օտար լեզվով գովազդն արգելվում է։ Սակայն այս արգելքը չի տարածվում օտար լեզուներով գրանցված ապրանքային նշանների վրա: Օտարալեզու բովանդակության օտագործումն էլ գովազդում պետք է համապատասխանի օրենսդրության պահանջներին:

Ֆիզիկական անձանց անվան կամ պատկերների օգտագործումը գովազդում առանց նրանց համաձայնության չի թույլատրվում:

Գովազդի օրինական լինելը նշանակում է, որ գովազդը չպետք է իրականացվի օրենքների խախտմամբ: Գովազդը օրինական չէ, երբ այն իրականացվում է՝ օգտագործելով.

Արգելվում է այն գովազդը, որում խախտվում է գովազդի հավաստիությունը, և որը վերաբերում է`

Արգելվում է այն գովազդը, որում խախտվում է գովազդի պատշաճությունը, այն է`

ա) վարկաբեկում է բարոյականության նորմերը.

բ) պարունակում է ռասային, ազգությանը, մասնագիտությանը կամ սոցիալական ծագմանը, տարիքային խմբին կամ սեռին, լեզվին, կրոնական և այլ համոզմունքներին վերաբերող վիրավորական արտահայտություններ, համեմատություններ և պատկերներ.

գ) ուղղակի կամ անուղղակի ձևով արատավորում կամ անհարգալից վերաբերմունք է արտահայտում պետական զինանշանի, դրոշի, օրհներգի, դրամանիշի և այլնի նկատմամբ.

դ) վարկաբեկում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց, ինչպես նաև արտադրական, առևտրային կամ այլ գործունեությունը, մասնագիտությունը, ապրանքատեսակը և այլն: