Վերջին շրջանում ի հայտ է եկել «պիտակամոլ», ավելի հաճախ օգտագործվող «բրենդամոլ» հասկացությունը: Մենք սկսել ենք ավելի շատ կարևորություն տալ բրենդային հագուստին: Սակայն բրենդային լինելն այնքան էլ հեշտ բան չէ. նախ որոշակի գրագիտություն է պետք, ճաշակ ու իհարկե ֆինանսական հնարավորություններ: Նշվածներից որևէ մեկի բացակայության դեպքում բրենդամոլը ստիպված կեղծ պիտակների է դիմում: Ինչպե՞ս տարբերել իսկական բրենդը կեղծից: Պե՞տք է արդյոք ուշադրություն դարձնել հագուստի պիտակին, թե՞ կրել այն, ինչ քեզ սազում է: