19:13 , 5 օգոստոս, 2015

Գովազդի նպատակը ապրանքը վաճառելն է, հետևաբար այն պետք է լինի հետաքրքիր, օրիգինալ և հիշվող։ Նկարները կարող են պատմել այն, ինչը չեն կարող փոխանցել հազարավոր բառեր։ Ճիշտ ընտրված վիզուալ խաբկանքը կարող է հրաշքներ գործել, միայն թե երբեմն այն կարող է շատ զվարճալի տեսք ստանալ։
Գովազդ «Չերնոբիլի երեխաները»

«Ոչ աբորտներին»

Absolut օղու գովազդ

Ինտիմ գելեր մրգային համերով

Սոցիալական գովազդ այն ծնողների համար, որոնք չեն հետևում, թե ինչ են նայում իրենց երեխաները համացանցում

Շրթներկ Dior-ից և «PlayBoy»-ի շապիկ։ Երկու դեպքում էլ միտքը նույնն է

Սերը պետք է անշահախնդիր լինի
