16:06 , 21 մարտ, 2015Mediamonitor.am-ը գրում է.
Երբեմն գովազդային արշավը կարող է վերածվել ինքնուրույն գոյություն ունեցող երևույթի՝ ձեռք բերելով շատ ավելի մեծ դեր ու նշանակություն, քան ի սկզբանե նախատեսված էր:
Հենց սա էլ բնորոշ է Westinghouse Electric-ի «Մենք կարող ենք դա անել» գովազդին, որում պատկերված է ժամանակին համահունչ, ուժեղ, մկանուտ մի կին, ով իր տեղն է հաստատում աշխատավայրում:
Պաստառն ի սկզբանե օգտագործվել է միայն որպես ներքին ինքնագիտակցության խթանիչ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ օդաչուների համար սաղավարտ պատրաստող Westinghouse ընկերության գործարանում աշխատող կանանց համար: Իրականում պաստառը նախատեսված չէր, որ կդառնա գործարանի «Ռոզի դը Ռիվետեր» անունով կին բանվորի հորինված հավաքական կերպար, որը հետագայում կօգտագործեն պատերազմական գործողություններին թիկունքի աջակցության նպատակով կանանց հավաքագրելու համար:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ