PR-ը, ինչպես և հակաPR-ը, օծանելիքի ազդեցություն ունեն, երբ լիտրերով է մատուցվում, առաջացնում է հեռու մնալու ցանկություն


13:46 , 8 սեպտեմբեր, 2012

PR-ը, ինչպես և հակաPR-ը օծանելիքի ազդեցություն ունեն. երբ մեկ-երկու կաթիլ է ու որակյալ, ուշադրություն է գրավում և հետաքրքրություն առաջացնում: Իսկ երբ «тройной одеколон»-ի հոտ ունի և լիտրերով է մատուցվում, առաջացնում է հեռու մնալու ցանկություն, որպեսզի սեփական հոտառությանը չվնասենք: Սա, կարծում եմ, վերաբերում է ինչպես սոցցանցերում, այնպես էլ լրատավականներում իրականացվող PR-ին ու քննադատությանը: 
ՈՐԱԿ և ՉԱՓ՝ սա է մեխը, ըստ իս...