Որքա՞ն են արժեցել հայտնի ապրանքանիշների լոգոների նախագծերը


22:00 , 14 փետրվար, 2014

Աշխարհահռչակ ապրանքանիշների լոգոների արժեքը խիստ տատանվում է՝ միլիոնավոր դոլարներից մինչև 0 դոլար: Լոգոն համարվում է ընկերության զարգացման ռազմավարական ամենագլխավոր նախապայմանը: Սակայն Դուք անչափ կզարմանաք՝ իմանալով, թե որ հայտնի ընկերությունները նույնիսկ 5 դոլար չեն վճարել իրենց լոգոյի ստեղծման համար:

 1  Google
brands01 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 0 դոլար

Չնայած, որ Google գույնզգույն լոգոն երկար տարիների ընթացքում բազում փոփոխությունների է ենթարկվել, նրա օրիգինալ դիզայնը ստեղծվել էր 1998թ.-ին՝ ընկերության համահիմնադիր Սերգեյ Բրինի կողմից՝ անվճար GIPM գրաֆիկական ծրագրի միջոցով:  

 

 2  Coca-Cola
brands02 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 0 դոլար

«Coca-Cola»-ի հայտնի լոգոն ստեղծվել էր հաշվապահ Ֆրենկ Մ.Ռոբինսոնի կողմից՝ 1886թ.-ին: Ընկերության պաշտոնական կայքի տեղեկության համաձայն՝ Ռոբինսոնն առաջարկել էր «Coca-Cola» անվանումը, քանի որ գովազդում երկու «C» տառերը գեղեցիկ կդիտվեն: Նա ցանկանում էր արտասովոր լոգո ստեղծել, այդ պատճառով բազմաթիվ փորձարկումներ էր կատարում, մինչև որ չմշակեց Spencerian ձեռագիրը, որը շատ բնորոշ էր այդ ժամանակներին:  

 

 3  Twitter
brands03 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 15 դոլար

Իրենց աշխարհահռչակ լոգոն ընկերությունը գնել է 15 դոլարով՝ լուսանկարների խցիկից: Նկարի հեղինակը Սայմոն Օկսալին բրիտանացի նկարիչ է, ով ապրում է Ճապոնիայում: Իր աշխատանքի համար նա ստացել էր ընդամենը 6 դոլար: Իհարկե, այդ ժամանակներից ի վեր թռչունը մի քանի փոփոխությունների էր ենթարկվել և ավելի նորաձև տեսք էր ստացել:

 

 4  Nike
brands04 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 35 դոլար

Ընկերության համահիմնադիր Ֆիլ Նայթը հայտնի լոգոն գնել էր 1971թ.-ին Քարոլին Դևիդսոնից (գրաֆիկական դիզայներ): Ապրանքանշանը տեսնելուց հետո Նայթն ասել է. «Այն ինձ դուր չի գալիս, բայց ժամանակի ընթացքում կսիրեմ այն»՝ «Nike»-ի ապրանքանշանի համար Դևիդսոնին տալով 35 դոլար:

 

 5  NeXT
brands05 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 100.000 դոլար

Սթիվ Ջոբսի ընկերության լոգոն ստեղծել է լոգոների ամենահայտնի դիզայներ Փոլ Ռենդը, ով նախագծել է IBM-ի, UPS-ի, ABC հեռուստաալիքի և մի շարք այլ ընկերությունների ապրանքանշանները:

 

 6  Լոնդոնի օլիմպիական խաղեր, 2012
brands06 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 400.000 ֆունտ սթերլինգ (մոտ 625.000 դոլար)

«Wolff Olins» գործակալության կողմից ստեղծված ապրաքանշանը մշակվել էր դեռևս 2007թ.-ին և անփույթ տեսքի համար ենթարկվել էր սուր քննադատության:

 

 7  Pepsi
brands07 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 1.000.000 դոլար

Ապրաքանշանը թարմացվել էր «Arnell Group» ստուդիայի կողմից՝ 2008-ին:

 

 8  BBC
brands08 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 1.800.000 դոլար

BBC հեռուստաալիքը իր լոգոն վերափոխել էր 1997թ.-ին՝ փոխարինելով թեք գիրը և կոնտրաստային գույները ավելի պարզի և հասարակի:

 

 9  BP (British Petroleum)
brands09 Сколько стоила разработка логотипов различных брендов?

Ծախսվել է 211.000.000 դոլար

2008թ.-ին իր ապրաքանշանի համար BP ընկերությունը տրամադրել է 211 մլն դոլար: Ogilvy & Mather գովազդային գործակալությունը երկար ժամանակ աշխատել է լոգոյի, կարգախոսի և տեսքի վրա, որպեսզի սպառողին հուսալիություն ներշնչի: