00:21 , 14 փետրվար, 20141in.am-ը գրում է.
Ամերիկյան շուկայի վերջին 13 տարվա վերլուծությունը ցույց է տվել, որ այդ ընթացքում ամերիկացիները մայոնեզի վրա ավելի շատ են ծախսել, քան կետչուպի: Ամեն տարի ԱՄՆ-ում մայոնեզի վրա ծախսվում է մոտ 2 մլրդ դոլար, կետչուպի վրա՝ 800 մլն դոլար: 3-րդ տեղում սոյայի սոուսն է՝ 725 մլն դոլար: Ավելի պակաս տարածված են մանանեխը, բարբիքյուի համար սոուսը, մեծաթիվ կծու սոուսներ:
13 տարում կծու սոուսների վաճառքի ծավալը մեծացել է 150 %-ով: Փորձագետների կարծիքով՝ սա գալիս է Մեքսիկայից ներգաղթածներից, հայտնում է kedem.ru-ն: