22:35 , 20 հունվար, 2014
80-ականների կեսերին, երիտասարդական հագուստ և հարակից պարագաներ արտադրող «Բենեթոն» մոդայի տունը լուսանկարիչ Օլիվյերո Տոսկանիին առաջարկում է գլխավորել ընկերության գովազդային բաժինը: Հենց Տոսկանին է մտածում «United Сolors of Benetton» («Բենեթոն»-ի միացյալ գույներ) կարգախոսը, որը 1990 թվականին դառնում է բրենդի անվանումը: Այդ պահից սկսած, «Բենեթոն»-ի գովազդները դառնում են լուսանկարները, որոնք մենք սովոր չենք տեսնել հասարակ գովազդներում՝ տարօրինակ, շոկային, հետաքրքրաշարժ և ուղղակի գեղեցիկ:

Օլիվյերո Տոսկանի. «Մեր նկարները մարդկանց չեն ասում «գնեք մեր հագուստը»: Դրանք նույնիսկ չեն էլ ակնարկում այդ մասին»

Գովազդային առաջին արշավները ներկայացնում են մարդկանց միջև տարբերությունները

1989 թվականի այս աշխատանքը բրենդի պատմության մեջ ամենագնահատված աշխատանքն է

90-ականների սկզբներ

Ռասսայական անխտրականություն

Համբուրվող վանահայրն ու միանձնուհին

Գովազդի պատմության ամենաարգելված պրինտերից մեկը




Հերթական սկանդալային պրինտը՝ ՁԻԱՀ-ից մահացող Դևիդ Կիրբին և նրա ընտանիքը (սա ռեպորտաժային նկարահանում է, ոչ թե բեմադրված հատված)

Ամբողջ 1993 թվականը «Բենեթոն»-ը նվիրել էր ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարին:
Շարունակությունը՝ այստեղ