Հեռուստապրոդյուսեր


19:34 , 10 հունվար, 2014


 

Անհրաժեշտ մասնագիտական հմտությունները և գիտելիքը

·        Հակում ինովացիոն գաղափարներին և ամեն նորին

·        Ինֆորմացիոն հոսքերում կողմնորոշվելու ունակություն

·        Ոչ զգացմունքային վերաբերմունք հաջողության և անհաջողության հանդեպ

·        Տնտեսագիտության բնագավառի գիտելիք, հաշվապահության մասին պատկերացում

·        Հեղինակային իրավունքի և գովազդի հիմունքների մասին պատկերացում

·        Կազմակերպելու, ղեկավարելու և կանխատեսելու ունակություն

·        Հեռուստասպեցիֆիկայի իմացություն

·        Հեռուստալսարանի ակնկալիքների և հետաքրքրությունների գնահատում

·        Հեռուստապրոյեկտի հեռանկարի կամ ծախսատարության գնահատում

Անձնական հատկանիշներ

 

·        Լավ երևակայություն

·        Օրիգինալ, ոչ ստանդարտ մտածողություն

·        Կրեատիվություն

·        Ինտուիցիա

·        Ճշտապահություն

·        Շփվելու ունակություն

·        Կազմակերպվածություն

·        Սթրեսներին դիմանալու ունակություն

·        Անելանելի իրավիճակում լուծում գտնելու ունակություն

·        Չհանձնվելու ունակություն

 

Աշխատավայրը

·        Հեռուստահեռարձակող ընկերություն

·        Հեռուստաարտադրող ընկերություն

·        Պրոդյուսերական կենտրոն

 

Կարիերան

Հեռուստապրոդյուսերի կարիերան կարելի է սկսել բուհի վերջին կուրսերում: Դրա համար պետք է հետևել մի քանի հեռուստաալիքների եթերային քաղաքականությանը և ընտրել, թե որ ալիքի ոճն է համապատասխանում սեփական հավակնություններին: Կամ կարելի է աշխատանքի մտնել հեռուստաարտադրող ընկերությունում` մասնավոր ստուդիայում/փրոդաքշնում/: Հաստիքը կարող է կոչվել տարբեր կերպ` պրոդյուսերի ասիստենտ կամ ռեժիսորի օգնական: Փորձ ձեռք բերելուց հետո հնարավոր է վեր բարձրանալ և դառնալ որևէ հաղորդման պրոդյուսեր: Կարիերայի հաջորդ էտապը գործադիր պրոդյուսերի գործն է, որը կապված է փաստաթղթերի, պայմանագրերի, հաշվեհամարների հետ:  

Հեռուստապրոդյուսերի մասնագիտությունը պահանջում է մշտապես սովորել որևէ նոր բան, անընդհատ հղկել ու բարձրացնել որակավորումը: Հեռուստապրոդյուսերի աշխատավարձը կապված է նրա փորձառության, հայտնիության, հաջողակության հետ և այն հաղորդումների մասայականության հետ, որոնց ստեղծմանը մասնակցել է այդ հեռուստապրոդյուսերը:

Հեռուստապրոդյուսերը նաև սեփական արտադրանքի հեռուստափրոմոութերն է, քանի որ նաև զբաղված է շուկայում իր հեռուստաարտադրանքի կամ հեռուստածառայությունների առաջխաղացմանը նպաստելով: Նա պետք է քաջատեղյակ լինի հեռուստամասնագետների շուկայում տեղի ունեցած փոփոխություններին, պետք է ակտիվ լինի նաև վիրտուալ տարածքում`սոցցանցերում մասնակցելով հեռուստաալիքի ֆան-խմբերի ստեղծմանն ու առանձին հաղորդումների անոնսային արշավներին, բլոգոսֆերային քննարկումներին և յություբային հոսքերին: