19:34 , 10 հունվար, 2014
Անհրաժեշտ մասնագիտական հմտությունները և գիտելիքը
· Հակում ինովացիոն գաղափարներին և ամեն նորին
· Ինֆորմացիոն հոսքերում կողմնորոշվելու ունակություն
· Ոչ զգացմունքային վերաբերմունք հաջողության և անհաջողության հանդեպ
· Տնտեսագիտության բնագավառի գիտելիք, հաշվապահության մասին պատկերացում
· Հեղինակային իրավունքի և գովազդի հիմունքների մասին պատկերացում
· Կազմակերպելու, ղեկավարելու և կանխատեսելու ունակություն
· Հեռուստասպեցիֆիկայի իմացություն
· Հեռուստալսարանի ակնկալիքների և հետաքրքրությունների գնահատում
· Հեռուստապրոյեկտի հեռանկարի կամ ծախսատարության գնահատում
Անձնական հատկանիշներ
· Լավ երևակայություն
· Օրիգինալ, ոչ ստանդարտ մտածողություն
· Կրեատիվություն
· Ինտուիցիա
· Ճշտապահություն
· Շփվելու ունակություն
· Կազմակերպվածություն
· Սթրեսներին դիմանալու ունակություն
· Անելանելի իրավիճակում լուծում գտնելու ունակություն
· Չհանձնվելու ունակություն
Աշխատավայրը
· Հեռուստահեռարձակող ընկերություն
· Հեռուստաարտադրող ընկերություն
· Պրոդյուսերական կենտրոն
Կարիերան
Հեռուստապրոդյուսերի կարիերան կարելի է սկսել բուհի վերջին կուրսերում: Դրա համար պետք է հետևել մի քանի հեռուստաալիքների եթերային քաղաքականությանը և ընտրել, թե որ ալիքի ոճն է համապատասխանում սեփական հավակնություններին: Կամ կարելի է աշխատանքի մտնել հեռուստաարտադրող ընկերությունում` մասնավոր ստուդիայում/փրոդաքշնում/: Հաստիքը կարող է կոչվել տարբեր կերպ` պրոդյուսերի ասիստենտ կամ ռեժիսորի օգնական: Փորձ ձեռք բերելուց հետո հնարավոր է վեր բարձրանալ և դառնալ որևէ հաղորդման պրոդյուսեր: Կարիերայի հաջորդ էտապը գործադիր պրոդյուսերի գործն է, որը կապված է փաստաթղթերի, պայմանագրերի, հաշվեհամարների հետ:
Հեռուստապրոդյուսերի մասնագիտությունը պահանջում է մշտապես սովորել որևէ նոր բան, անընդհատ հղկել ու բարձրացնել որակավորումը: Հեռուստապրոդյուսերի աշխատավարձը կապված է նրա փորձառության, հայտնիության, հաջողակության հետ և այն հաղորդումների մասայականության հետ, որոնց ստեղծմանը մասնակցել է այդ հեռուստապրոդյուսերը:
Հեռուստապրոդյուսերը նաև սեփական արտադրանքի հեռուստափրոմոութերն է, քանի որ նաև զբաղված է շուկայում իր հեռուստաարտադրանքի կամ հեռուստածառայությունների առաջխաղացմանը նպաստելով: Նա պետք է քաջատեղյակ լինի հեռուստամասնագետների շուկայում տեղի ունեցած փոփոխություններին, պետք է ակտիվ լինի նաև վիրտուալ տարածքում`սոցցանցերում մասնակցելով հեռուստաալիքի ֆան-խմբերի ստեղծմանն ու առանձին հաղորդումների անոնսային արշավներին, բլոգոսֆերային քննարկումներին և յություբային հոսքերին: