15:38 , 22 դեկտեմբեր, 2013Բոլորս էլ պարբերաբար դիտում ենք մուլտֆիլմեր, հատկապես երեխաները պարզապես պաշտում են նրանց: Իսկ անիմացիոն ընկերությունները դա շատ լավ գիտակցում են և որոշ դեպքերում դիմում են խորամանկ քայլերի: Մասնավորապես` ամերիկյան Pixar ստուդիայն մշակել է մի հրաշալի ծրագիր, որի շրջանակներում նրանք զբաղվում են ինքնագովազդով. գովազդի առարկան և միջոցները հանդիսանում են հենց իրենց ստեղծաց մուլտֆիլմերը:
Ահա նման ինքնագովազդի մի քանի օրինակ, որոնք մենք երբեք չենք նկատել Pixar-ի հանրահայտ մուլտֆիլմերում.

Ստվերում տեսնում ենք Вверх-ի գլխավոր հերոսներից մեկին` շանը:

Այո, փոքրիկ աղջկա ձեռքերում հանրայատ Նեմոն է:

Կայանված մեքենաների շարքում նկատում ենք Тачки-ի ծերուկ մրցարշավորդին:

Ետին պլանում` 66-րդ մայրուղու հարևանությամբ գտնվող ցուցանակի վրա գրված է. «The Incredimobiles (Супертачки, ինչպես Суперсемейка-ն) ցուցադրվելու է տեղական կինոթարոնում»:


Առանց մեկնաբանությունների:

Կառլի տունը վեր է բարձրանում, ցուցադրվում է մի աղջկա ննջասենյակի տեսարան: Այդտեղ` գետնին մենք նկատում ենք Pixar-ի ավանդական գնդակը և հանրահայտ Lotso (արջուկը) հերոսին:

Ռոբոտի մարտկոցները արտադրված են BNL ընկերութայն կողմից, որը մեզ ծանոթ է դեռևս ВАЛЛ·И-ից:

Շենքի գագաթին ռեստորանի անվանումը մեզ հիշեցնում է Рататуй-ը:

Անսպասելի: Դռնից այն կողմ կրկին Նեմոն է:

Հեռւոստացուցում նույն տեսարանն է:


Ամենահետաքրքիրը. Pixar-ի անիմատորներից շատերը համալսարանում սովորել են միասին և եղել են նույն խմբից: Նրանց հարազատ լսարանի համարն էր`A113:
Իհարկե նման ինքնագովազդը, եթե այն կարելի է ադպես անվանել, ոչ մի վնաս չի հասցնում մեր գիտակցությանը: Կարծես Pixar-ը մեզ հետ խախում է «Գտիր բոլոր նմանությունները»: Հետաքրքիրն այն է, որ որոշ դեպքերում գովազդը լույս է տեսել ավելի շուտ, քան հենց գովազդվող առարկան:
Հ.Գ. հիշեցնեմ, որ մեր շատ սիրելի Սթիվ Ջոբսը գլխավորել է Pixar ընկերությունը 1986 թվականից սկսած մինչ իր կյանքի վերջը: