Արամ ջա՛ն, Եվրոպայում թե՛ արագաչափերը, թե՛ կարմիր գծերը պատկանում են կա՛մ պետությանը, կա՛մ համայնքին, և տուրք ու տուգանք մուծելուց հարստացնում ես բյուջեն, ոչ թե «մասնավոր ներդրողին», և այդ գումարներով լուծվում են շատ խնդիրներ։ Օրինակ տրանսպորտի թանկացման։
Եվրոպայում տուգանքները համաչափ են եկամուտներին։ 35% աղքատությամբ և նույնքան էլ գործազրկությամբ 100-ից 500 դոլար տուգանքներ սահմանելը վաղուց Ասիայում էլ մոդա չէ։
Օր կա՞, որ ավտովթարից մարդ չմահանա՞։ Եթե կանխարգելում չկա, ամեն ինչ նույնն է` իմաստը ո՞րն է։
կից նյութն` այստեղ