Ուղեվաձը բարձացնելու փոխարեն կարելի է կիրառել հետևյալ տարբերակները


23:22 , 8 նոյեմբեր, 2013

 1. Գազի լիցքավորման կայաննեի հետ պայմանագիր ստորագրել, որով երթուղային տաքսիները, ավտոբուսները, որոնք լիցքավորվում են գազով, սպասարկեն ինքնարժեքով, որի դիմաց հարկերը կնվազեցվի:
2. Երեկոյան 8:30-ից հետո երթուղայինները գրեթե չեն աշխատում, որի արդյունքում կանգառներում նկատվում են կուտակումներ: Որն էլ նշանակում է, որ երթուղայինների վարորդնեը 100 դրամով կարողանում են "գծի փող" տալ և իրենց գումարը վաստակելով գնալ տուն: Եթե երկարացնել աշխատանքային ժամանակը ավելացնել մինչ 23:00 և հերթափոխով աշխատեն վարորդները, ապա հնարավոր կլինի ունենալ նորմալ տրանսպորտային միջոցներ և մնալ 100 դրամով:
Հ.Գ. 100 դրամով հնարավոր է շահագործել երթուղայինները և ունենալ թե շահույթ և թե նորմալ տրանսպորտ: