Աշխարհի ամենաթանկարժեք ապրանքանիշները՝ ըստ Forbes-ի


17:12 , 7 նոյեմբեր, 2013

1in.am-ը գրում է.

Երկրագնդի ամենաթանկարժեք ապրանքանիշը, ըստ Forbes ամերիկյան ամսագրի, Apple ընկերությունն է, որի առևտրային ապրանքանիշի գինը կազմում է 104.3 միլիարդ դոլար:

Վարկանիշային աղյուսակի երկրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը: Ապրանքանիշի արժեքը գնահատվել է 56.7 միլիարդ դոլար:

Երրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Coca-Cola ընկերությունը (54.9 միլիարդ դոլար), որին հաջորդում են IBM-ը (50.7 միլիարդ դոլար) և Google-ը (47.3 միլիարդ դոլար):