168.am-ը գրում է․

Նոր ուսումնական տարում դասապրոցեսի կազմակերպման հնարավոր տարբերակները կախված են լինելու կորոնավիրուսային հիվանդությամբ պայմանավորված համաճարակային իրավիճակից։ Այս թեմայի շրջանակներում օրերս քննարկում է եղել ԿԳՄՍ և առողջապահության նախարարների միջև, ովքեր ընդգծել են, որ դասապրոցեսի կազմակերպման վերաբերյալ որոշումները պետք է փոխօգտավետ լինեն կրթական և առողջապահական ոլորտների համար: Առկա ձևաչափով կրթությունից, բայցև պետք է չկորցնել զգոնությունը: Ուսումնական գործընթացն առկա ձևաչափով կազմակերպելու համար առաջնահերթ անհրաժեշտ է պատվաստումների բավարար մակարդակ»,- ասել է Անահիտ Ավանեսյանը:

Ըստ կողմերի, դասապրոցեսն առկա ձևաչափով և առանց դասարանների բաժանման կազմակերպելու համար ուսհաստատությունների աշխատակիցների շրջանում պատվաստման մակարդակը պետք է լինի առնվազն 60-70%:

«Ժեստ» հոգեբանական կենտրոնի հոգեթերապևտ Լիլիթ Պետրոսյանից հետաքրքրվեցինք՝ եթե դասերը կրկին հեռավար անցկացնեն, հոգեբանորեն ինչպե՞ս կազդի սա երեխաների վրա․

«Տեսեք, այստեղ պետք է հստակեցնել, թե որ տարիքային խմբի մասին է խոսքը, քանի որ յուրաքանչյուր տարիքային խումբ ունի համապատասխան առանձնահատկությունները, որոնք պետք է հաշվի առնել այդ խմբի հետ առնչվելիս, աշխատելիս։ Ինչքան փոքր է երեխան, այնքան ավելի հեշտ և արագ կհարմարվի իրավիճակին, քանի որ ունի ավելի քիչ կյանքի փորձ և ավելի ճկուն պաշտպանական մեխանիզմներ։ Տարիքի հետ զուգահեռ՝ հարմարվողական համակարգերը համեմատաբար ավելի դժվար են աշխատում, քանի որ կարծրանում են պահվածքի մոդելները և այլն։ Իսկ, թե ինչպես կազդի իրենց հոգեբանության վրա, շատ ինդիվիդուալ է, մեկի մոտ լարվածությունը կավելանա, մյուսի մոտ՝ տագնապայնությունը, երրորդի մոտ էլ փոփոխություն չի լինի։ Ամեն դեպքում մարդը սոցիալական էակ է ու միշտ ձգտելու է բնական շփման, սոցիալիզացիայի իր բնական ընթացքին»:

Հարցին՝ ինչպե՞ս երեխաներին հասկացնել, որ պետք է շարունակեն դիմակ կրել փակ տարածքում, անընդհատ լվանան ձեռքերը և այլն, հոգեթերապևտը պատասխանեց. «Առաջին հերթին մենք ինքներս պետք է բարձրացնենք մեր սոցիալական պատասխանատվության աստիճանն ու գիտակցությունը, քանի որ երեխան կրկնօրինակելու միջոցով է սովորում՝ ինչպես վարվել, որն է ճիշտ կամ սխալ։ Այսինքն՝ ստացվում է՝ աշխատանքը տվյալ հարցի շուրջ առաջին հերթին պետք է տարվի ուսուցչական կազմի հետ։ Նախադպրոցական տարիքի երեխաների հետ տանել բացատրական աշխատանքներ, բայց ոչ միայն խոսքով, այլ նաև, օրինակ, դերային խաղերի միջոցով, այդպես երեխան ավելի պատկերավոր և հստակ կհասկանա՝ ինչ է իրենից ներկայացնում դպրոցը»:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել