Չիկագոյի համալսարանի և Wharton Business School-ի գիտնականները պարզել են, որ հասարակական մթնոլորտի ազդեցությունը ծխախոտի սպառման փոփոխության վրա համեմատելի է հարկերի ազդեցության հետ, հաղորդում է «Կոմերսանտը»:

Հեղինակները եզրահանգել են, որ սպառման նվազումը շատ քիչ է կախված հարկերի դրույքաչափերի հետ:

Այսպիսով՝ պարզվել է, որ հարկային փոփոխությունների քննարկումն ինքնին նվազեցնում է ծխախոտի սպառումը մինչև դրանց բարձրացումը:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել