Եթե դուք անընդհատ հոգնածություն եք զգում, ժամանակ առ ժամանակ ձգվում են մկանները, ապա պատճառը, ամենայն հավանականությամբ, մագնեզիումի պակասն է։ Մագնեզիումը պատասխանատու է օրգանիզմում տեղի ունեցող մի շարք գործընթացների համար։ Նրա պակասը վտանգավոր է օրգանիզմի համար և կարող է լուրջ հետևանքներ ունենալ, այդ պատճառով շատ կարևոր է մարմնի հանդեպ շատ ուշադիր լինելը, որպեսզի որքան հնարավոր է շուտ հայտնաբերեք խնդիրը։

Մենք ցանկանում ենք օգնել և այդ պատճառով էլ հավաքել ենք մագնեզիումի պակասի մասին վկայող ամենակարևոր ախտանիշները։

Ոսկորների հիվանդություն

Մագնեզիումի պակասը ժամանակի ընթացքում հանգեցնում է ոսկորների և հոդերի կոտրվածքների։ Սրա պատճառը կալցիումի մակարդակի նվազումն է, որն առաջանում է մագնեզիումի պակասի պատճառով, իսկ կալցիումը հարկավոր է առողջ ոսկորներ ունենալու համար։

Թթվածնի ռեֆլյուքս

Մագնեզիումի պակասի պատճառով չմարսված սնունդը և ստամոքսահյութը հետ են գալիս կերակրափող։ Սրա պատճառով այրոց է առաջանում։

Սթրես և ապատիա

Մագնեզիումը շատ կարևոր է նյարդային համակարգի աշխատանքի համար, այն նաև պատասխանում է օրգանիզմի թուլացման համար։ Նրա պակասի պատճառով մարդը դժվար է հանգստանում, նա մշտական լարվածություն և սթրես է զգում։ Ժամանակի ընթացքում այն նաև կարող է դեպրեսիայի պատճառ դառնալ։

Հոգնածություն

Մագնեզիումի օգնությամբ էներգիան կուտակվում է բջիջների մեևջ։ Եթե այն քիչ է, բջիջները չեն կարողանում անհրաժեշտ քանակի էներգիա արտադրել։ Սրա պատճառով է մարդու մոտ նկատվում է արագ և մշտական հոգնածություն, ապատիա և ալարկոտություն։

Որտե՞ղ  շատ մագնեզիում կա

Մագնեզիումի պակասը շատերի մոտ առաջանում է սխալ սնվելու և վատ սովորույթների պատճառով։ Գրագետ ձևով ընտրված դիետան լարող է լրացնել պակաս մագնեզիումը։

Հետևյալ սննդամթերքները կարող են օգնել ձեզ մագնեզիումի մակարդակը բարձրացնելու գործում.

  • Ընկույզ,
  • Թարմ մրգեր և չիր,
  • Կանաչի,
  • Ձուկ։
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել