Ինչպե՞ս Սիմփսոններին վերածել մակարոնի։ Ինչպե՞ս կարող է անիվն օբյեկտիվի նման լինել։ Այս հարցերի պատասխանները գիտեն միայն հզոր մարքեթոլոգները և դիզայներները, ովքեր իրենց գաղափարների շնորհիվ կարողացել են տարբերվել մրցակիցներից։

Ձեզ ենք ներկայացնում ամենահիշվող և տարբերվող գովազդներն ու հայտարարությունները, որոնք աչքի են ընկնում իրենց կրեատիվությամբ։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել