Tert.am-ը գրում է.

Երևանի ներքաղաքային կանոնավոր փոխադրումներ իրականացնող ավտոբուսային հ.5 երթուղու վարորդներն այսօր գործադուլ էին հայտարարել՝ դժգոհելով Էջմիածին-Երևան միջմարզային երթուղու գործելաոճից:

Խնդիրն այն է, որ «Էջմիածին-Երևան-Էջմիածին» միջմարզային միկրոավտոբուսային հ.203 երթուղում շահագործվող տրանսպորտային միջոցները Կենտրոնական ավտոկայանում սահմանված վերջնակետից անօրինական ձևով շարունակում են ուղևորափոխադրումների իրականացումը՝ հասնելով մինչև մետրոպոլիտենի «Երիտասարդական» կայարան, Աբովյան պուրակ: Դրա հետևանքով խաթարվել է Երևանի ներքաղաքային կանոնավոր փոխադրումներ իրականացնող մի շարք ավտոբուսային և միկրոավտոբուսային երթուղիների, այդ թվում նաև ավտոբուսային հ.5 երթուղու բնականոն աշխատանքը:

Նշենք, որ ըստ ՀՀ կառավարության 2007 թվականի օգոստոսի 30-ի որոշման՝ ՀՀ տարածքում ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային տրանսպորտով ուղևորափոխադրումների կազմակերպման կարգի 14-րդ կետի համաձայն՝ ավտոբուսային կանոնավոր փոխադրումներն իրականացվում են ավտոկայարաններից, ավտոկայաններից և երթակարգավարական կետերից:

Փաստորեն, Էջմիածին-Երևան երթուղին վերջին օրերին խախտել է վերոհիշյալ նորմատիվ իրավական ակտերի պահանջները, ընդ որում՝ տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարարության իմացությամբ:

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության տրանսպորտի վարչության պետի տեղակալ Դավիթ Մելքոնյանը Tert.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ այս պահին տեղյակ են, որ Էջմիածին-Երևան երթուղու տրանսպորտը ավտոկայանում երթուղին ավարտելու փոխարեն այն շարունակում է մինչև Աբովյան պուրակ: Սակայն, նրա խոսքով, խնդիրն ավելի խորքային է:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել