Անհրաժեշտ է «ազգային տոների մարքեթինգի բաժին»


12:51 , 3 փետրվար, 2012

Մեզ պարզապես անհրաժեշտ է «ազգային տոների մարքեթինգի բաժին»։ Որովհետև օտար տոները մերժելուց լավ ենք, բայց սեփական տոները իսկապես ազգային տոն դարձնել դեռ չի ստացվում։ Ասենք, նույն Սբ. Սարգսի տոնը. պետք ա բրենդավորել, ձևավորել, սիրուն փաթեթավորել, նոր առաջարկել՝ որպես Սբ. Վալենտինի տոնին մեր սեփական այլընտրանք։ Թե չէ ստացվում է մի տոնից զրկում ենք, մյուսն էլ լղոզած ինչ որ անհամ բան ստացվում :)