Facebook-ը հայտարարել է Թայվանում սեփական առևտրային հարթակի գործարկման մասին:
Ապրանքափոխանակությունը իրականացվելու է էլեկտրոնային առևտրի C2C սխեմայով, երբ միջնորդն է ձեռնարկատերը և ոչ թե վաճառողը կամ գնորդը: Նշենք, որ առևտրային հարթակը ապահովված չէ էլեկտրոնային վճարումների կամ առաքման ծառայություններով. ապրանքը կարելի է ձեռք բերել միայն վաճառողի հետ հանդիպման դեպքում:
Նշենք, որ Facebook-ն առևտրային հարթակի ավելի մեծ նախագծեր ունի: Ավելի վաղ հաղորդվել է, որ ընկերությունը կբացի դրանք ավելի քան 60 երկրներում և շրջաններում: