Այդուհանդերձ, մեդիայի հետ հարաբերություններում լարվածությունն աճում է: Հրատարակիչ-հեռարձակողների հետ (օրինակ՝ CNN) իր վերջին ներկայացմանը Ֆեյսբուքը հասկացնել տվեց, որ նրանց գործն է ապահովել լավ որակի, մոնտաժված վիդեոներ, որպեսզի Ցուկերբերգի ընկերությունը մրցի YouTube-ի հետ: Փոխարենը մեդիաընկերությունները կկիսեն տեսնայութերում հայտնված գովազդից եկող եկամուտը: Ֆեյսբուքն էլ կվերահսկի գովազդի ամբողջ վաճառքը:
CNN-ի և մյուսների համար ավելի դժվար է դառնում սա ընկալել որպես փոխշահավետ համաձայնություն: CNN-ի գլխավոր մենեջեր Էնդրյու Մորսն ասում է. «Ֆեյսբուքն իր շահերից է խոսում: Այդ փորձարկումները նրանց համար են, իսկ մեդիա ընկերությունների համար, որոնք ցանկանում են գործակցել ավելի հստակ պարտավորություններով ընկերությունների հետ, սա մի տեսակ ցնցման է նման»: Մորսն ասում է՝ ֆինանսական փոխհատուցումը, որ առաջարկում է Ֆեյսբուքը, բավարար չէ, որպեսզի համոզի սոցցանցի հետ երկարաժամկետ ու անմիջական գործակցության գնալ:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ: