Հայկական "Նարինե"-ն ճապոնիայում թանկարժեք բրենդ է


13:28 , 21 մարտ, 2012

Երբ գիտնական Լևոն Երզնկյանը իր թոռնուհու անունով ստեղծեց «Նարինե» պրոբիոտիկը, երեւի չէր էլ կարող պատկերացնել, թե ինչպիսի մեծ հետաքրքրություն է այն առաջացնելու դեղագործության համաշխարհային շուկայում։ 2011թ. արտադրանքի 1 մլն դոլար ծավալի 50 տոկոսն ընկերությունն իրացրել է Հայաստանի սահմաններից դուրս: Ասենք, Նարինեն այսօր Ճապոնիայում է, Գերմանիայում, Բելգիայում, Բելառուսում, Լիտվայում, ԱՄՆ-ում, Ռուսաստանում՝ ուղիղ 20 երկրում: