14:08 , 8 օգոստոս, 2012
Սեքսուալ ,բաց տեսարանները լավ միջոց է որևէ ապրանքանիշ գովազդելու համար ՝այն միանգամից գրավում է սպառողի ուշադրությունը: Այս տեսակի գովազդը օգտագործվում է ոչ միայն պահպանակների, ներքնազգեստների գովազդի համար,այլև այնպիսի բրենդի համար ինչպիսին են օրինակ՝ Diesel, Wrangler, Axe:
Որոշ բրենդներ իրենց ապրանքանիշը գովազդելու և նրա ռեյտինգը բարձրացնելու համար օգտագործում են սեքսն ու էրոտիկան: Գովազդներում սեքսուալ տեսարանները լինում են գեղեցիկ ու նուրբ, սակայն որոշները վուլգար են և դիտողի մոտ առաջացնում են տհաճություն և անգամ վիրավորանք: Իզուր չեն ասում, որ ամեն ինչ չափի մեջ է գեղեցիկ: