Panorama.am-ը գրում է.
Միչիգանի գիտա-հետազոտական և Սան Ֆրանցիսկոյի համալսարանների գիտնականները սոցոլոգիական հարցում են անցկացրել՝ ինչպիսի գնումներն են մարդկանց դարձնում երջանիկ թեմայով և ստացել անսպասելի արդյունք: Այս մասին գրում են արտասահմանյան լրատվամիջոցները:
Հարցումն անցկացվել է այն մարդկանց շրջանում, ովքեր վերջերս գնումներ էին կատարել: Պետք էր գնահատել երջանկության աստիճանը՝ գնումներ անելուց հետո:
Գնումներ կատարած մարդիկ բաժանվել են երեք խմբի՝ նյութական ապրանք (հագուստ, կոշիկ, զարդեղեն և այլն), էմպիրիկ (երաժշտական գործիքների, հոբբիի հետ կապված ու սպորտային իրեր), կյանքի փորձի հետ կապված իրար (թատրոնի, կինոյի տոմս, ճանապարհորդություն):
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ http://www.panorama.am/am/law/2014/08/30/experiment/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել