1in.am-ը գրում է.
Ello տեսաալիքը, որն արտոնագրված երաժշտական տեսահոլովակներ է ներկայացնում YouTube-ով, աշխատանքի 4 տարվա ընթացքում ունեցել է ավելի քան 1 մլրդ դիտում: Lenta.ru-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ասվում է ընկերության հաղորդագրության մեջ:
Ello-ում նշում են, որ վերջին տարվա ընթացքում ալիքի խոշոր գործընկերների՝ երաժշտական հոլովակների իրավատերերի եկամուտն աճել է 20%-ով: Ընկերության գործընկերների ընդհանուր եկամուտը 4 տարում կազմել է ավելի քան 700,000 դոլար: Այդ ընթացքում ծառայությունում գրանցվածների թիվը հասել է 1,6 մլն-ի:
Նյութի աղբյուր՝ http://www.1in.am/1407550.html
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել