Life.panorama.am-ը գրում է.
Գործարար Էդվարդ Հիթոնը որոշել է այլևս չայցելել Լոնդոնի Wellesley հյուրանոց, որտեղ նրան 3 շիշ ջրի համար ներկայացել են 75 ֆունտ հաշիվ։
Գործարարը հյուրանոցում հանդիպել է հաճախորդի հետ և սուրճի կամ թեյի փոխարեն որոշել են պատվիրել ընդամենը 3 շիշ San Pellegrino ջուր։
Սակայն Հիթոնն ապշել է, երբ մատուցողը բերել է հաշիվը՝ 75 ֆունտ։ Գործարարը փորձել է ճշտել, արդյո՞ք հաշիվը ճիշտ է, ինչին ի պատասխան ասել են, որ այո՛, այն ճիշտ է։
Կտրոնի վրա ներկայացված է, թե ինչպես է գոյացել վերջնական հաշիվը։
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ http://life.panorama.am/hy/news/2014/07/28/hotel/197752
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել