Եթե չոլից հավաքած ուրցը, որի արտադրության վրա ծախսվել է 0 դրամ, վաճառվում է 100 գրամը երկու անգամ թանկ, քան միջին գնի կանաչ թեյը, ապա հավատացած եղեք, ես երբեք չեմ գնա ու գնեմ գեղեցիկ փաթեթավորված, սրտիս լարերին կպնող լոգոտիպով ուրց: Հարգելի արտադրողներ, լավ կլինի, որ գնային քաղաքականության վրա ուշադրություն դարձնեք, որպեսզի դառնաք հայակական շուկայի եթե ոչ առաջատարը, ապա գոնե դրանից մեկը...
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել