Կյանքն անընդհատ ստիպում է մեզ ընտրություն կատարել և կայացնել որոշումներ․

2005 թվականին նկարիչ Դեվիդ Չոուին աշխատանքի առաջարկեցին. Մարկ Ցուկերբերգը խնդրեց նրան նկարապատել Facebook-ի ամենաառաջին գրասենյակը:

Դեվիդը ստիպված եղավ ընտրել, թե ինչպես պետք է վարձատրվի՝ 60.000 դոլարով, թե այդչափ գումարին հավասար ակցիաներով դեռևս անհայտ կազմակերպությունում: Նկարիչը ռիսկի դիմեց և ընտրեց Facebook-ի ակցիաները, որոնք հիմա արդեն 200 մլն դոլար արժեն:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել