Tert.am-ը գրում է.

Նոր տրանսպորտային ցանցի ներկայացված նախագիծը բացառում է կրկնվող երթուղիները և շուրջ երեք անգամ կրճատում է հասարակական տրանսպորտի միավորների քանակը: Այս մասին այսօր Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների մասնագիտական աշխատանքային խմբի 4-րդ նիստին ասաց փոխքաղաքապետ, նիստը նախագահող Վահե Նիկոյանը:

«Սա թույլ է տալու զգալիորեն բեռնաթափել մայրաքաղաքի ճանապարհափողոցային ցանցի ծանրաբեռնվածությունը, միևնույն ժամանակ ապահովելով մայրաքաղաքի տրանսպորտի ցանցի ամբողջական ծածկույթ: Հասարակական տրանսպորտը հավասարապես հասանելի է լինելու մայրաքաղաքի բոլոր հատվածներում՝ ապահովելով արագ, անվտանգ, հուսալի պայմաններ ուղևորների համար»,- ասաց փոխքաղաքապետը:

Նրա խոսքով՝ 2017 թ. Երևանի տրանսպորտի բարեփոխումների առումով հագեցած և արդյունավետ տարի էր: Տարվա ընթացքում բրիտանական խորհրդատու կազմակերպությունը հաշվետվություններ էր ներկայացրել, իսկ անցած տարեվերջին խորհրդատու կազմակերպությունը կողմից ներկայացվել է Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի երթուղային նոր ցանցի նախագծի առաջարկն է:

Երթուղիների թիվը ևս կրճատվել է շուրջ երեք անգամ՝ 115-ից դառնալով 42: Լինելու է 11 հիմնական, 30 սնուցող և 1 օդանավակայան տանող արագընթաց երթուղի:

Ներկայիս 115-ից երթուղիները սպասարկվում են 2039 տրանսպորտային միավորներով, որի փոխարեն նոր ցանցում շահագործվելու է 939 տրանսպորտային միավոր:

Ընդ որում, ներկայիս 2039 տրանսպորտային միավորների մեջ մտնում են և՛ ավտոբուսները, և՛ միկրոավտոբուսները, իսկ նոր երթուղային ցանցը ենթադրում է միջին և մեծ տարողության ավտոբուսներ:

Նոր ցանցը նախատեսվում է, որ պետք է շահագործվի առավոտյան 6:45-ից մինչև կեսգիշեր՝ 24:00:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել