Բոլորս ենք հավանաբար նկատել, որ սուպերմարկետից դուրս ենք գալիս ավելի շատ գնումներ կատարած, քան ծրագրել էինք: Պատճառն այն է, որ այնտեղ կիրառվող հնարքները յուրատեսակ աննկատ թակարդներ են այցելուների համար: 

1. Սայլակի չափը

Որքան մեծ է սայլակը, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ դուք ավելի շատ ապրանք կգնեք, քան ձեզ պետք էր: Նկատած կլինեք, որ սուպերմարկետներում գնալով ավել ու ավելի մեծ սայլակներ են առաջարկում:

2. Փաթեթավորած միրգ և բանջարեղեն

Կտրատած միրգն ու բանջարեղենը գրավիչ տեսք ունեն և խոտանում են տնտեսել ձեր ժամանակը, բայց մի մոռացեք, որ դրանք անհամեմատ թանկ արժեն:

3. Դրամարկղի մոտ շարված ապրանքներ

Եվս մի քայլ, որ ստիպում է շատերին դրամարկղի մոտ սպասելիս վերջին գնումներն անել ակամա:

4. Բույրեր

Սուպերմարկետ մտնելիս հաճախ կզգաք ծաղիկների կամ ախորժալի թխվածքների բույրը: Դա պատահական չէ. այդ բույրերը բարձրացնում են տրամադրությունը և խթանում թքարտադրությունը, ինչն էլ գայթակղում է ձեզ ավելի շատ գնումներ անել:

5. Տեղափոխություններ

Ապրանքների հաճախակի տեղափոխությունը ստիպում է ձեզ երկար փնտրել ձեր ուզած ապրանքը. այդ ընթացքում ավելանում է ձեզ տարատեսակ ապրանքներով գայթակղելու հավանականությունը:

6. Աչքերի բարձրությամբ տեղադրված ապրանքներ

Աչքերի բարձրությամբ տեղադրված ապրանքը սովորաբար ավելի թանկ է լինում, նայեք դրանից ներքև դրված ապրանքին, այն ավելի էժան և մատչելի է լինում:

7. Ամեն պետքական իր վերջում կգտնեք

Առաջին անհրաժեշտության շատ ապրանքներ գտնվում են խանութի վերջնամասում: Դա հատուկ է արվում, որպեսզի մինչև այնտեղ հասնելը հնարավոր լինի ձեզ գայթակղել այլ ապրանքներով:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել