Instagram-ում հնարավոր է վաճառել կահույք, կոսմետիկա, ավտոմասեր, հագուստ՝ ֆոտոծառայությունների հարթակը վերածելով խանութի՝ բազմոցի վրա:
- Վարեք էջը՝ անձնականի նման
Ցանկացած բիզնես պահանջում է նախնական կապիտալ: Instagram-ում այդ կապիտալը ակտիվ և զարգացած հաշիվն է՝ տասնյակ լուսանկարներով և հարյուրավոր հետևորդներով: Մինչև Instagram-ում առուծախ սկսելը էջը վարեք անձնականի նման: Տեղադրեք փոստեր, օգտատերերը կարող են մեկնաբանություններ թողնել ապրանքի կամ ծառայության մասին, իմանալ բերնդի փիլիսոփայության մասին: Շատ կարևոր է, որ հետևորդները տեսնեն գործընթացը, թե ինչպես է ապրանքը պատրաստվում թողարկման:
- Էջը պետք է վստահություն ներշնչի
Instagram-ով գումար վաստակելու համար էջն այնպես ձևավորեք, որպեսզի պոտենցիալ հաճախորդները վստահել ձեզ.
- Նկարագրության մեջ գրեք ձեր բիզնեսի մասին ամենակարևորը՝ 150 սիմվոլի սահմանում: Մի մոռացեք նաև ակտիվ հղումներ օգտագործելու հնարավորության մասին:
- Տեղադրեք այնպիսի հրապարակումներ, որոնք համահունչ կլինեն էջի մյուս նկարներին: Դրանք պետք է ունենան կոկիկ տեսք, աչք շոյեն և գրավեն այցելուներին՝ գույներով կամ դիզայնով:
- Մտածեք պաշտոնական հեշթեգեր նախագծի համար և օգտագործեք դրանք բոլոր հրապարակումներում, որպեսզի հետևորդների համար դրանք դառնան ճանաչելի:
Նյութի աղբյուր՝ http://newmag.am/2017/instagrambusiness/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել