Newmag.am-ը գրում է.

90-ականներին, երբ առաջին անգամ համացանցում հայտնվեցին վիրտուալ խանութները, սպառողներից շատերը դրան վերաբերվեցին կասկածամտորեն: Իսկ լյուքս դասի շատ բրենդներ կարծիք հայտնեցին, որ  վաճառքի այդպիսի տարբերակը համահավասարեցնում է վաճառվող իրերի կարգավիճակը: Չէ ո՞ր թանկ հագուստ գնողները երբեք չեն փոխարինի աննկատ, անհոգի առցանց շոփինգը մեկ բաժակ շամպայնով, ֆոտոխցիկների լուսյերի ներքո կատարվող մեծ շուքով ու աղմկոտ գնումներով:

20 տարի անց փոխվեց ամեն ինչ: Ինտերնետային շոփինգն ամենասովորական ու տարածված երևույթն է: Ավելին, այսօր արդեն սպառողն իր զգեստը կամ պայուսակը տեսնում, հավանում ու նույնիսկ գնում է Instagram ֆոտոսոցցանցում:

Անցյալ տարի նոյեմբերին Net-А-Porter.com-ն օնլայն ամենահաջողակ ֆեշն-հարթակներից մեկը ամերիկյան 20 բրենդների հետ նոր ծառայություն առաջարկեց. հնարավորություն գնել դուր եկած իրը հենց ֆոտոյի միջոցով:Պարզապես պետք է սեղմել «Buy» կոճակը: Եթե մի ժամանակ սոցցանցից պետք էր տեղափոխվել խանութի օնլայն կայք, հիմա ամեն ինչ շատ ավելի պարզ է` տեսար- հավանեցիր- գնեցիր: Հատկապես, Instagram-ն արդեն վաղուց դարձել է իսկական վիրտուալ խանութ:  Այն սոցիալական ցանց է, որի գլխավոր շեշտը եղել է ու միշտ էլ կմնա տեսողական գործառույթը:  Այն իդեալական հարթակ է, հատկապես, նորաձևության ինդուստրիայի խաղացողների համար:

Իսկապես, Instagram-ն արդեն անձնական ֆոտոալբոմից վերածվում է լիարժեք բիզնես-հարթակի: Սոցցանցը վերջերս առաջարկեց մեկ ֆոտոյի տակ հրապարակել միանգամից մի քանի ֆոտո. մեկ նկար, մեկ վաճառվող իր, որը կարելի է տեսնել միանգամից մի քանի անկյուններից: Փոքրիկ բրենդները նույնպես ժամանակին հասկացան, ժամանակակից գնորդին պարտադիր չէ խանութ գնալ, բավական է, իրը տեսնել մի քանի ռակուրսով ու տեղում գնել:  Այս ֆորմատով հաջողությամբ աշխատում են նաև  վինտաժային իրեր վաճառողները: Եթե մի ժամանակ պետք էր ստեղծել հատուկ էջ eBay-ում կամ Etsy-ում, այսօր հերիք է նաև Instagram-ի հաշիվը: Ընդամենը մի քանի վայրկյան, ու երազանքների զգեստը կամ 50-ականների ոճով կարված ջինսը կլինի քոնը:

Սոցցանցային խանութները մեկ օրվա մեջ տեղադրում են մի քանի նոր իր: Որոշ բրենդներ ավելի են առաջ գնացել ու գնորդին առաջարկում են  հավանած իրի լուսանկարի տակ առաջինը հասցնել ու գրել փոստային ինդեկսը կամ որևէ մեկնաբանություն, ու վաճառվող ապրանքը ստանալ առաջինը ու ամենամատչելի գնով: Ամեն ինչ սպառվում է վայրկյանների ընթացքում: Շատ էջերում կարելի է տեսնել «Sold» կոճակը, այսինքն, մտածելու համար ունեք մի քանի վայրկյան: Պորբլեմը մեկն է, այսպիսի օնլայն գերարագ աուկցիոններում վերադարձի ու փոխանակման ծառայություն չկա:  Տարօրինակ չէ, որ շատ բրենդներ արդեն ստեղծվում են միայն սոցցանցերում, խանութ չեն բացում, իսկ խանութ կամ կայք ունեցող շատ ընկերություններ էլ փակում են ամեն ինչ ու ներկայանում միայն այստեղ: Սա վաճառող ընկերություններին շատ հարմար է, լավ ու հարմար կայք ունենալու համար գումար չես ծախսում, կատալոգ կազմելու վրա գումար չես ծախսում, պետք է ընդամենը լավ լույսի տակ արված մեկ ֆոտո:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել