Այս սերունդը դժվար թե կարողանա հասկանալ, թե ինչ է այս նրբագեղ փայտե սնդուկի ներսում, սակայն ավագ սերնդի ներկայացուցիչները միանգամից կհասկանան՝ ինչ կա ներսում:

Այս փայտե սնդուկներով վաճառվում էին Պոդոլսկի մեխանիկական գործարանի ձեռքի կարի մեքենաները, որոնք դեռևս 30 տարի առաջ կային գրեթե ամեն ընտանիքում:

Ժամանակակից կարի մեքենաները վաղուց վերածվել են սովորական գործիքի, ոչ ոք չի մտածում այդքան նրբագեղորեն դրանք նախշել:

Այս կարի մեքենաների նախատիպը հայտնի «Զինգեր» կարի ֆաբրիկայի արտադրանքն է:

«Զինգերը» հիմնադրվել է 1851թ. և վերածվել կարի մեքենաների խոշորագույն գործարանի:

Այդ ընկերությունը հայտնի էր ողջ աշխարհում, այդ թվում՝ Ռուսաստանում:

Սակայն 20-րդ դարի սկզբին օվկիանոսից այն կողմ կարի մեքենաներ արտահանելը դարձավ ոչ շահավետ:

Այդ ժամանակ ընկերության ղեկավարությունը որոշեց Մերձմոսկվայում կարի մեքենաների արտադրություն հիմնել: Այդ նպատակով գնվել էր հողատարածք Պոդոլսկում:

10 տարում «Զինգերի» նոր գործարանը դարձավ խոշորագույններից մեկը Եվրոպայում:

Մինչ Առաջին համաշխարհային պատերազմը ֆաբրիկան արտադրում էր 600 հազար կարի մեքենա:

Միայն Ռուսաստանում կար ընկերության 3 000 ֆիրմային խանութ: Ռուսական «Զինգերի» արտադրանքը բարձր էր գնահատվում արտասահմանում: Ի դեպ, հին կարի մեքենաների հետ բազմաթիվ լեգենդներ են կապված:

Դրանցից մեկի համաձայն՝ 1998թ. «Զինգեր» ընկերությունը հայտարարեց սերիական համարներով մեքենաների որոնման մասին, որոնք սկսվում էին միավորներով:

Լուրերի համաձայն՝ նման հնաոճ կարի մեքենայի տիրոջը սպասվում է 30 հազար դոլարից մինչև 1 միլիոն դոլար պարգևատրում: Այդ պատճառով էլ հնաոճ իրերի գնորդները սկսեցին զանգվածաբար գնել կարի մեքենաները:

Այդ լուրը պաշտոնապես չի հաստատվել, սակայն, ինչպես ասվում է, առանց ծուխ կրակ չի լինում:

Մեկ այլ լեգենդի համաձայն՝ ռուսական «Զինգերների» վաղ նմուշները իրենց մեջ պարունակել են արժեքավոր պալադիում մետաղ:

Իսկ վերջերս էլ սկսեցին լուրե շրջանառվել, թե այդ հին մեքենաների օրիգինալ ասեղներում պարունակվում է հազվագյուտ նյութ՝ կարմիր սնդիկ:

 

 

 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել