Վերջին շրջանում ի հայտ է եկել «պիտակամոլ», ավելի հաճախ օգտագործվող «բրենդամոլ» հասկացությունը:  Մենք սկսել ենք ավելի շատ կարևորություն  տալ բրենդային հագուստին:  Սակայն բրենդային լինելն այնքան էլ հեշտ բան չէ. նախ որոշակի գրագիտություն է պետք, ճաշակ ու իհարկե ֆինանսական հնարավորություններ: Նշվածներից որևէ մեկի բացակայության դեպքում բրենդամոլը ստիպված կեղծ պիտակների է դիմում: Ինչպե՞ս տարբերել իսկական բրենդը կեղծից: Պե՞տք է արդյոք ուշադրություն դարձնել հագուստի պիտակին, թե՞ կրել այն, ինչ քեզ սազում է:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել