www.psyhelp.am  և www.psyarmenia.com -ից

Մի կախարդված թագավորությունում, որտեղ դեռ չէր դիպել մարդու ոտքը, իսկ միգուցե ընդհակառակը, որտեղ մարդիկ դառնում են ճանապարհորդ, նույնիսկ չնկատելով, թե ինչպես...

Հեքիաթային թագավորությունում, որտեղ անիրականը դառնում է իրական...

Կար...

... մի չքնաղ լճակ:

Կամ ավելի ճիշտ մի ծովածոց՝ լցված բյուրեղի պես մաքուր ջրով, որում լողում էին երփներանգ ձկներ...

Վհատությունն ու Զայրույթը մոտեցան այդ հեքիաթային ջրամբարին, որպեսզի մի փոքր միասին լողան:

Երկուսն էլ հանեցին իրենց զգեստները և մերկ մտան ջուրը:

Զայրույթը սովորականի պես շտապում էր (ինչ միշտ է նրա հետ տեղի ունենում): Նա արագ լողաց և ավելի արագ դուրս եկավ ջրից:

Սակայն Զայրույթը նաև կույր է կամ գոնե տեղի ունեցածը հստակ չի տեսնում: Այդ պատճառով էլ նա շտապելով հագավ իրեն մոտ դրված հագուստը:

Իսկ հագուստը՝ Վհատությանն էր...

Եվ այդպես էլ, չնկատելով որ հագել է Վհատության զգեստը, Զայրույթը շտապելով հեռացավ:

Հանգիստ ու անվրդով, ինչպես միշտ, Վհատությունը վերջացրեց լողալը և անշտապ, կամ ավելի ճիշտ ասած ինքն իրեն հաշվետվություն չտալով այն բանում, որ ժամանակն անցնում է, դանդաղ ու ալարկոտ դուրս եկավ լճակից:

Արդեն ափին, նա նկատեց, որ իր հագուստը չկա:

Ինչպես բոլորին հայտնի է, Վհատությունը ամենից շատ մերկություն չի սիրում: Այդ պատճառով էլ նա հագավ այն զգեստը, որը գտավ լճակի ափին՝ Զայրույթի զգեստը:

Ասում են, թե այդ պահից, հաճախ կարելի է տեսնել Զայրույթին՝ կույր, դաժան, բարկացած և սարսափելի: Սակայն եթե ուշադիր նայես, ապա կնկատես, որ Զայրույթը, որ տեսնում ես՝ միայն դիմակ է: Զայրույթի զգեստների տակ թաքնված է Վհատությունը:

 

Պետեր Պաուլ Ռուբենս «Բաքոսի տոնը» 1640թ.


Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել