Հաճախ, ներկա գտնվելով Սուրբ Պատարագին` մեզ թվում է, թե Պատարագը սկսվում է այն պահից, երբ քահանան դուրս է գալիս մարդկանց մեջ ու բարձրանում է Սուրբ Խորան, սակայն իրականում Պատարագին պատրաստվելու ընթացքը ևս շատ կարևոր ու խորհրդանշական է. ընդհուպ քահանայի հանդերձավորումը իր մեջ իմաստ ունի: Քանի որ Սուրբ Խորանի վրա քահանան խորհրդանշելու է Քրիստոսին, անհրաժեշտ է, որպեսզի նա ոչ միայն հոգեպես ձգտի նմանվել նրան, այլ նաև իր հաներձանքով մարմնավորի Քրիստոս Աստծո թագավորական, մարգարեական ու քահանայական փառքը: Այսպես` սպիտակ շապիկը, որ կրում է քահանան, խորհդանշում է Քրիստոսի մաքրությունը, անմեղությունը, խույրը կամ թագը, զորության նշանն է, որով Քրիստոս հաղթեց չարին, բազպանները, որ քահանան կրում է ձեռքերին , նշան է քահանայի հեզության. նա ձեռքերով մտնում է Քրիստոսի խորհրդի մեջ:
Զգեստավորումից հետո քահանան դուրս է գալիս ավանդատնից և ուղղվում դեպի խորան, որտեղ լվանում է ձեռքերը` ի նշան ապաշխարհության, այնուհետև դառնալով դեպի հանդիսադիր քահանան ու ժողովորրդը խոստովանում է իր մեղքերը և խնդրում նրանցից աղոթել իր մեղքերի թողության և պատարագը արժանորեն մատուցելու համար: Խոստովանությունից հետո պատարագիչը բարձրանում է խորան և վարագույրը փակվում` խուրհրդանշելով Քրիստոսի ծննդյան վարագուրված ու անընկալելի խորհուրդը: Այդ ընթացքում վարագույրի հետևում պատարագիչ քահանան օրհնում է հացը և գինին, որպեսզի վերջում մատուցի ժողովրդին որպես Քրիստոսի Մարմին և Արյուն: Ահա այսքանով ավարտվում է Պատարագի առաջին հատվածը` Պատրաստությունը:

Վարագույրը բացվելուց հետո քահանան իջնում է խորանից և շրջում մարդկանց մեջ. սա խորհրդանշում է Քրիստոսի առաջին գալուստը` մարդանալը, ինչի համար այն հաճախ անվանվում է Աշխարհգալոց: Աշխարհգալոցի ընթացքում մարդիկ կարող են խնդրել քահանային իր ծածուկ աղոթքներում հիշատակել իրենց կամ իրենց հարազատներին: Այս արարողությանը հաջորդում է մեկ այլ շատ կարևոր պահ` Աստվածաշնչի ընթերցանությունը: Աստվածաշնչի ընթերցանության ժամանակ հարկավոր է ոտքի կանգնել և լռությամբ ու ուշադրությամբ լսել, քանի որ հնչում է Քրիստոսի` Աստծո խոսքը:

Այնուհետև սկսվում է Պատարագի այն հատվածը, որ անվանվում է Երախայից Պատարագ: Երախաները չմկրտված անձիք են. նրանց և բոլոր անմաքուր, թերահավատ մարդկանց, սարկավագը կոչ է անում դուրս գալ նախագավիթ և հաղորդություն չստանալ, քանի որ չլինելով լիարժեք քրիստոնյա` չի կարելի մասնակից լինել Սուրբ խորհրդին: Այսքանով ավարտվում է պատարագի երկրորդ հատվածը` ճաշու պաշտոնը և սկսվում է երրորդ հատվածը` Սուրբ Պատարագի կանոնը, որին կանդրադառնանք մյուս գրառման մեջ:

Հ. Գ. Հատուկ նրանց համար ովքեր դեռ չգիտեն պատարագի խորհուրդը: Իսկ այդպիսինները մեր իրականության մեջ ցավոք շատ են ... Հույս ունեմ, որ այսուհետ պատարագի ներկա լինելիս կփորձեք ավելի խոհեմ լինել ու կհետևեք ձեր վարքին գոնե եկեղեցում՝ պատարագի ժամանակ ...

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել